ÁÁÁ kezdem inkább a péntekkel... ÉVZÁRÓ! Te deum, persze előtte előre megbeszélt találkozó Orsóval a batyin... és nem én vártam rá! Hiihetetlen. A Mátyás-templom előtt (szerencsére csak ott) elkezdett zuhogni az eső, de Orsi felkészült, volt esernyője. Aludtunk egyet, majd mise után a még zuhogó esőben lesétáltunk a félig szétbontott elmegyógyiba, ahol tömegnyomoros körülmények között az igazgatónő hivatalosan is lezárta az évet, és az osztályok jótanulóit könyvvel jutalmazta. Tőlünk Orsit, Danit és engem, szemünkfényeLacit pedig a szavalóversenyen való szerepléséért (különdíjas lett kérem!). Aztán biziosztás... második tanuló lettem, 0,14 századdal vertem meg Danit:D:D:D. És még a könyveket is visszavittem:P. 

Szombaton aztán goooo Hortobágy, szokásos Táltos-napok. Szokásosan hihetetlenül szórakoztató és nagyon jó volt. Este pedig hatalmas tüzet gyújtottak... a többit pedig hiába írnám le... Aztán az esemény után indulás haza, majd fél 3-kor megtaláltam végre az ágyamat. Ma reggel 9-kor képes volt anyu felkölteni, hát nehezen is sikerült kimásznom az ágyamból. Amikor sikerült végre összeszednünk magunkat, irány Újpest. Bérmakeresztanyukámékhoz mentünk, ott pedig egész délutános kajálást és hatalmas monopolipartit csaptunk. Szerencsére, mielőtt jelentős vagyonom elpárolgott volna, eljöttünk:D. 

Szilvi elment osztálytalálkozóra... remélem jól érezte magát:) Elgondolkodtam azon, hogy mit gondolhatnak a volt osztálytársaim rólam... nem hinném, hogy nagyon hiányoznék nekik, mert aki fontos volt valaha is abból az osztályból, azzal tartom a kapcsolatot. Mindegy, Heni tette ma a szépet facebookon, hogy a legközelebbire is szívesen várnak... már ha lesz. Na tényleg mindegy.

Holnap  remélem többet írok... de most vár Gellért és a Tapsi Hapsi- az ezeregy nyúl meséje! Agyó gyerekek! (By T.L.)

Szerző: tündérke17  2010.06.20. 22:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr382096775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása