Ma véglegesen bebizonyosodott, hogy ki az a három ember, akik az életem építőkövei (a családomon kívül). Azt mondják, hogy a 18. szülinap pont olyan, mint a többi. Hát nem. Sokkal többet mutat meg a számodra fontos emberekből, ki és hogyan köszönt fel. Számítottam arra, hogy majd valami szép smseket kapok, de csak egyet kaptam, és a legszebbet... amivel megmutatta az a Valaki, akitől kaptam, hogy nem csak a sablonos "boldog szülinapot" sms-ek léteznek... a legtöbb szeretetet kapom tőle, és percenként hálát  adok, hogy megismertem és megszereztem...

Orsival nem ajándékoztuk egymást:) vagyis csak jelképes csoki-ital ajándékkal:) és naaaagy naaaagy öleléssel:) reggel a Batthyányin pedig sokkal romantikusabb:D:D.

Szilvi viszont igazán kitett magáért... még most is alig fogom fel... reggel képes volt a vonatomra felszállni... délután pedig a legédesebb ajándékot kaptam tőle:) saját készítésű, saját emlékekkel... egyedi, és ezért a legjobb:)

KÖSZÖNÖM!!!(L) és szeretlek titeket nagyon!!!

 

Szerző: tündérke17  2010.09.27. 19:45 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr612327703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fürtösörgyal 2010.09.30. 14:50:23

Szeretlek! És huhuhuh szombat és most figyelj......október 15:)
süti beállítások módosítása