Ma is folytatódott az ami tegnap, csak most még durvább párokkal:P ez ma már határozottan vicces volt:D

Uhh...keddenként csak 10:15re kell bemennen, ami azt jelenti, hogy elég 8kor kelnem. De tegnap elhatároztam, hogy megírom a dráma dogát. Felkeltem fél hétkor, bementem és nem volt ott az osztálytásam ekilve mi elvileg együtt írjuk...na de sebaj egyedül jobb...tanulgattam még egy kicsit aztán elkértem a könyvtáros nénitől a dolgozatot, mire ő közölte, hogy hát nála nincsenek és, hoggy a tanárom nem adta le:( Zseniális...akkor most??? Mondta, hogy szerencsére bent van a  tanár a suliban és óra után keressem meg. Itt már elment egy órám,de végül megtaláltam kerestéka dogát 15 percet nem találták, kaptam újat és maradt 1 órám kezdhettem írni. Két dráma elemezés, kevés idő. Döntöttem: nem megyek be magyarra, így nyerek egy órát....és akkor ki bukkan fel a könyvtár épp kinyíló ajtajában..hát persze, hogy a magyar tanárnő, aki aztán nagyon aranyosan megengedte, hogy ,maradjak és nem kellett bemennem órára. Gyakorlatilag két órás folyamatos gépszerű írás és akkor sikerült nagyjából mindet leírni....meglátjuk elvileg nem lehet ötöst kapni, de megpróbálom:P reménykedem.

Aztán nagyjából szokásos nap. Matek csoportmunka ami nálunk karácsonnyal ér fel:P Aztán uhh nap végén ofön elkezd valamit magyarázni a tanár, de csak így kb hallotam és figyeltem:" lesz vmi előadás a művházban az AIDSRŐL, amit IKSOLAIDŐBEN lesz 9-12ig(eddig lankadó figyelmemet kezdtem az információk gyűjtűsére használni)és erre kellene nekem küldenem hat embert":hát öcsém ilyen gyorsan még nem mozdítottam függölegesen az ég felé a kezem, majd kiestünk a padból, hogy mehessünk:P Viccelsz egy napot kihagnyi???:O Komolyan??:P Ott a helyem.

Aztán táncpróba vicces volt! Mint mindig. De a tánc....hát elég ha azok fejét látom akik néznek...hogy senki nem fogja érteni az biztos:)

És másról is döntöttem: Nem érdekel(próbálom) Kész ennyi! Elég! Túl Bonyolult! Három a magyar igazság is nem? NINCS ráadás(asszem:D)Most!

Valaki épp most kérdezte, hogy mi van válasz: a szokásosnálk több, de a normálisnál kevesebb!

Óóóóó és az említett szőke herceg fehér lovon: nem bánnám vagy quadon:de jó lenne most megint menni quadozni....hiányzik:)Metróval, busszal, autóval, villamossal, repülvel , görkorival...ma valahogy nem érdekel: ez ma egy ilyen nap!

ÉLJ A MÁNAK! És ha ma nem kell ennek megtörténnie akkor nem kell, akkor megtörténik valami más. Az a fontos. Miylen pozitív vok ugye??:D

Anyu csütörtökön elutazik, én leszek a ház asszonya és közbe kell majd iktatnom még olvasópróbát, meg délutáni fakt is:) jó lesz!!!

Szombaton pedig "kiélem" magam asszem;)aztán kitudja...:DSzalagavató+afterhuhu;)

Mai nap száma...hm legyen ez tegnap a drogokról tanultunk és ez jutott eszembe...nem ismerem őket, de ez meg a welcome to hellt igen és nagyon bejön. Utobi más okoból is...Jah igen ez az ami nem(kellene) érdekel(jen)

Csók és kacsint:Fürtösörgyal

 

Szerző: tündérke17  2010.11.23. 18:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr82468557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása