Tegnap nem írtam, korán lefeküdtem. De a kedd az nem is volt érdekes. A felosztás megint 16 fiú s 2 lány volt... de etikán zenéltünk: 

És megtudtam, hogy a tanárnő földi:) mert gyergyószentmiklósi. Rossz volt viszont, hogy sem Orsi sem Letti nem voltak benn. Orsi érettségizett latinból, Letti "lustálkodott" otthon:). Ma már kevésbé volt unalmas, mind2 csajszi bejött. Törin már odáig fajultak a dolgok, hogy ofő megint eltiltott Macitól... szóval törin nem ülhetünk egymás mellett:D(taps!) Nembaj:P. Maciról jut eszembe... pénteken házibuliiiiiiiiiiiii! Addig már csak kettőt kell aludni:). Vissza mára... lementem kosárra, és nemtudom, hogy drága tanárúr miért nem tud előbb szólni, ha edzést akar tartatni velem:D. Mindegy, lementem, dobáltam, csak a felugrás nem megy nagyon... franc egye meg azt az ugrólábat. Hazafelé pedig szóba elegyedtem egy volt EKG-s sráccal, Orsi egyik régi kiszemeltjével:P. De mivel ő is lent volt edzésen, és látta, hogy csak nézek, meg néha odabicegek a labdáért, kényszert érzett érdeklődni a batyin. Most meg itthon... és a hülye irodalmat olvasgatom... én már elvesztettem a fonalat ezzel a tanítási rendszerrel kapcsolatban... most tárgyi tudással, vagy logikával fogunk leérettségizni? Mert eddig nem sok anyagot vettünk... sőt... nembaj! Üres lapot már be tudunk vonalazni! :D

Szerző: tündérke17  2010.05.12. 20:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr361998205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása