Lassan olyan ritkán írok, hogy be kell mutatkozzak. Sziasztok! Bea vagyok:). Most írnom kéne  a szalagavatóról, de aki kíváncsi a részletes leírásra, az itt megtalálja: www.ziza.blog.hu 

Már csak 33-at kell aludni karácsonyig:) tudom, hogy betegesen fanatikus vagyok és Orsi már elmegyógyiba akar küldeni, mert ilyen nem létezik, de ez van... szerelem:). Olyan fura, amikor még a címet írtam kedvem volt mindent leírni, de már elmúlt. 

Ugyebár kezdem felfogni, hogy kb egy hónap és megyek haza(Erdélybe). Múlt héten rámtört a karácsonyi készülődés láza és még az órákon is azt terveztem, hogy kinek mit készítek, milyen mintával, milyen technikával...... és amikor van szabad 10 percem úgy, hogy a vonatot se késsem le, akkor tuti, hogy a hobbyművészben vagyok. Rengetek jópofa dolog van ott, el tudnék lenni egész nap bent és mindig elhatározom, hogy mindent megcsinálok egyszer a díszek közül. Csináltam adventi koszorút az osztálynak és ritka jól sikerült. Vicces, mert amikor megvettem a hozzávalókat akkor el se tudtam úgy igazán képzelni, hogy milyet akarok, aztán amikor előttem volt minden, akkor csak jöttek az ötletek:) és tényleg gyönyörű lett, legalábbis nekem nagyon tetszik:). 

Örülök, hogy fürtösörgyal ilyen lelkes és ápolja a blogomat/blogunkat:)).

Szerző: tündérke17  2010.11.21. 13:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr782462979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása