A változatosság kedvéért Óbudán. Római öltözéket kellett viselni és egy adott eszközt el kellett készíteni, ja és 29 oldalt nem ártott volna átnézni. Lacink szerencsére 17 évet Óbudán élt, így viszonylag hamar megtaláltuk az állomásokat... persze a térkép nem az ő esete, párszor eltévedtünk. Az állomásokat viszonylag jól és gyorsan teljesítettük, a legjobb a temetés volt:D Orsi mint özvegy... ááááh:D. Az egyetlen baj az volt, hogy nagyon elcsúszott az egész, szóval 8-kor el kellett jönnöm. Kíváncsi vagyok az eredményre, ha nyerünk, akkor a tanárnőnkkel vacsorázhatunk a Trófeában. Bízzunk benne:P. Amúgy a suliban tök jó volt minden. Tesin futottunk picit, irodalmon olvasókört alapítottunk, a hittanórai eseményeket pedig megéreztem, nem lepett meg különösebben, szünetben átnéztem, persze hogy én feleltem, és végre kaptam jó jegyet is:). A bioszunk elmaradt, és volt egy óránk elkészíteni a cuccokat a versenyre:)

Annyira év vége hangulat van! És ez az év legjobb része:)

Tegnap még pozitívan csalódtam egy emberben, akiben mondjuk mindig. Egyszerűen nem hiszem el, hogy vannak ilyen emberek! És főleg, hogy az én barátaim... köszi!köszi!köszi!

 

Szerző: tündérke17  2010.04.17. 11:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr201928976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása