Üdv mindenkinek! Eznetúl ketten irogatunk:társultam. Erről már volt szó, de mostnara sikerült összehozni.

Végre a világ visszatért a normál kerékvágásba=megbeszéltük a dolgokat Beával és megint minden a régi. Félreértés volt az egész, asszem felfújtam a dolgot....de lényeg a lényeg ezen is túl vagyunk. Továbbá túl vagyunk egy eszméletlen, gyönyörű szalagavatón és az ezt követő fergeteges, vad, fárasztó afterpartyn:) Eszméletlen szépek voltak és olyan büszke voltam:)Aztán after:pici helyen óriási buli:D Volt ott minden, kanapén táncolás, sörfürdő, nyakbantánc:hála Lacinak, ás tánc tánc tánc...aztán lábfájás...:):DSOSE BULIZZ ÚJ CIPŐBEN!:D

A csillagok és bunkók effketus újra visszatért...ez így mégsem igaz...az első fele semmiképp, bár én ezt sosem így láttam.Igazából senki nem ért engem és legkevésbé én magam...de ez most azt hiszem így van jól. Meglátjuk...Boldog vagyok és ezt szeretném is megtartani...

Éljenek a levelek:D A ma esti különösen:) És Bea<3 Szeretlek csajszi!

Ezt meg azért, mert imádom, és mindig jelent vmit ha ő énekel:

 

Szerző: tündérke17  2010.11.19. 20:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr652460066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása