Ha sokat unatkozik az ember, rájön, hogy mivel tudja elütni az idejét... Tegnap például a fél napomat áttelefonálgattam, mert hirtelen népszerű lettem. Ugyanis... délelőtt... jött egy sms... enyhén szólva meglepődtem... mert az sms-ben az állt, hogy gratulál a tanulmányi eredményeimhez Helga és Erzsi... igen az a Helga... a Németh, és az anyukája :). Nagyon meglepődtem, hogy egyáltalán honnan hallottak ilyesmit, és hogy tudja még hogy ki vagyok. De hát a tiszteletbeli kézis nevemen "szólított": Sikikém! Olyan aranyos volt, felhívtam. És hát a net csodákra képes, és megkérdezte, hogy a kézis pasim megvan-e még :D és apukámra még emlékszik... és ha úgy döntök, még mindig vár vissza... Ez nagyon nagyon csábító...:( Délután felhívott Letti, este  meg Orsi, és minden kis apró részletet átrágtunk...  hogy legyen miről  beszélgetni :D... Később persze megnéztem csak kíváncsiságból a szöveggyűjteményemet, amiben elvileg benne kellene legyen Gogol: A köpönyeg c. műve, és benne is van, kb 20 oldalban. És a napot mi sem zárhatná jobban, mint CSI miami egyik része, ami kicsit is feledteti, hogy mennyire hiányzik valaki... vagy éppen ellenkezőleg...

Szerző: tündérke17  2010.03.11. 11:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr701830949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása