Újra itt. Igen-igen, egy hónapja nem írtam... de nem lehettem folyton netközelben, valamikor életem legjobb nyara is el kellett teljen. Alap, hogy Erdély a világ legszebb és legjobb helye.  A honvágy és a sírógörcs természetesen azóta is kísért, de bármelyik pillanatára is gondolok ennek az elmúlt egy hónapnak, egyáltalán nem bántam meg. A legjobbakkal egy ritka jó hetet töltöttünk el, félig nomád körülmények között, aztán punnyadás ezerrel... de utána ami volt... úgy megállítottam volna az időt, de sajnos akármennyire is próbáltam, nem jött össze. De végre vannak ott is helyi haverok... helyi nagy Ő... helyi partytime... szuper volt. Túl jó, hogy sokáig tartson. A lényeg, hogy megtaláltam a tökéletest, egy tökéletes helyen, egy  tökéletes pillanatban. Most valahogy nem tudom szaporítani a szót, mert túl sok minden történt, a  jobbak tudják, ha nem is, majd megtudják... azért egy év és 640 km mesze van...  de na... kitartunk:D!

Szerző: tündérke17  2010.08.16. 22:19 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr872226698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fürtösörgyal 2010.08.17. 23:18:07

imádtam a veled töltött napokat és estéket főleg;-) vissza vissza...:)

tündérke17 2010.08.17. 23:27:49

@fürtösörgyal: Énis imádtam/-om! Ne aggódjunk, ezután is lesznek, kitudja, ESETLEG jobbak is;)
süti beállítások módosítása