Eltelt az első normális napom újra itthon. Mit csináltam?? Takarítottam, főztem, sütöttem, zenéket raktam a telefonomra... ja és bébicsőszködtem egy adagot. Tegnap elfelejtettem leírni valamit... belegondoltam, hogy milyen lesz nyáron Erdélyben a legjobbakkal. És megijedtem. (félreértés ne essen, nagyon várom, és nem gondoltam meg magam, megyünk!) Annyira más vagyok ott, annyira más az élet ott... Tényleg a másik életem... félek beengedni oda "idegeneket", akik persze az életem szerves részei... ennek az életemnek. Tavaly nyárig megfogadtam, hogy senki nem jöhet oda, az a hely a valódi intimszférám. Aztán Orsival nagyon jóba lettünk, és elfelejtettem ezt a fogadalmat. Aztán amikor lemondta (NEM AZ Ő HIBÁJA), annyira dühös lettem, mert ha valaki egy ilyen lehetőséget utasít vissza, annak semennyit sem számítok, megint megfogadtam. Aztán ott van nyaranta Szilvi, aki (pl múlt nyáron) betöltötte a legjobb barátnő szerepet... aztán visszajöttem, minden haragom és még az emléke is elszállt, és minden gondolkodás nélkül meghívtam 7 embert. Ez nekik és nekem is nagy felelősség... mert csak most érzem, hogy mennyit jelent Erdély... mert ha valaki bármilyen negatív megjegyzést is fűzne bármire, az ott bántana meg, ahol a legjobban tud. Ciki, de eddig nekem nem volt nagy szám a sok fenyves, a gigantikus hegyek és hely jellegzetességei... de úgy látszik ahogy öregszik az ember, egyre több értéket fedez fel az addig jelentéktelennek tűnő dolgokban. Visszatérve a legújabb rögeszmémhez... egy két emberen kívül nem félek a társaságtól... remélem ők sem okoznak csalódást.

Zitta!!! Én komolyan felnézek rád!(ne aggódj, majd leülök egy sámlira, de akkor is:D) Ha van olyan ember a földön, akibe beleszorult minden szeretet és kedvesség, akkor az a Te vagy (és nehogy egy betűvel is kevesebbet írj, mint eddig!!!TILOS). Úgy, hogy olyan emberek vesznek körül, mint Te és Orsi...  nem tudom rosszul érezni magam... csak picike(rohadtnagy) honvágy:)... de a nyár folyamán elmúlik. Ja és a még egy csaj megemlítésre került, holnap átjön Orsóka (az apukája ugyanis így becézi), mert holnap megtanulja az utolsó 2 tételét és kicsit OFF állapotba kerül:)

Szerző: tündérke17  2010.06.15. 23:53 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr362084923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fürtösörgyal 2010.06.19. 21:58:53

:)jajjj ez aranyos:) Az Erdélyes gondolatok....tavaly az óriási vihar a házatokban....és az idei nyár...:)
Moat már biztos, hogy akkor leszek ptthpn vagyis akor is amikor TI és már kiváncsi vagyok nagyon a KIVÁLASZTOTTAKRA:) de azért re,élem még elötte jó pá ezerszer összefutunk:)
Ui: Soha életemben nem kommenteltem blogon szóval azt sem értem hogy jutottam ideág, tehát ha bámit elcsészek és személyes dolgaodat teszem nyilvánossá esetleg rád uszitom az FBI vagy hasonló elöre is bocsi:.:) tudod h nem szándékos
puszi(L)

fürtösörgyal 2010.06.19. 22:00:05

huh bakker az elöbb milyen helytelenül írtam nah majd legközelenn is mint most felkapcsolom a villanyt:)

tündérke17 2010.06.20. 09:59:32

@fürtösörgyal: :D:D FBI???:D köszi a kommentet, a helyesírási hibák lassan fel sem tűnnek:D.... KÖSZKÖSZIKÖSZI:) máskor is szigorúan szabad a komment:P
süti beállítások módosítása