Sikerült ide is visszatérni:). Kezdjük a péntekkel. Reggel úgy mentem el, hogy csak tegnap este jöttem haza. A suliban már én sem bírtam magammal. Suli után volt egy kis dolgom, aztán mentem Orsihoz. Eltereztük, hogy sütünk tortát az ünnepeltnek. Volt 2 óránk sütni és elkészülni. Orsi miután kisegített mindennel, elvonult készülődni. Engem meg mint akit puskából lőttek ki... szaladgáltam össze vissza, majd volt még egy órám elkészülni és a torta tetejét megcsinálni. Fél óra volt csak amíg Orsi haját megcsináltam, aztán az enyémet. A torta még félig sem volt kész, amikor indulni kellett volna. Mert persze a kis csapat találkozót beszélt meg az Örsön. Gyors telefon nekik, hogy a következő hévvel megyünk... így a torta is elkészült. Aztán rohantunk a metróhoz, és mázlink volt:P. Enyhén csíptük csak ki magunkat... Aztán végiggondoltuk, hogy lehet, hogy túlságosan kitűnünk majd Maci barátai közül. Mindegy, megérkeztünk. Maci rögtön sört nyomott a kezünkbe. Éppen system szólt, és én is meglepődtem azon, hogy tetszik:P. Aztán a következő kis csapat fél 10-kor érkezett, mi jó fejek meg kimentünk eléjük. Ezután már fokozódott a hangulat. Főleg, hogy Maci éjfélkor már kiütötte magát. Mivel pia volt elég, nem kérleltettük magunkat. Volt aki már két sörtől, vagy egy tequilától, vagy fütyülőstől beállt... de Orsi meg én... áááh. Nembaj, vodkát keverni tudok, olyat, hogy ránk is hasson. Aztán kicsit cseszte el az estém mr. bunkó, aki azután folyton kérte a bocsánatot,és próbált kiengesztelni. Orsi pedig, aki a világon a legaranyosabb csaj, és akit imádok, addig kérlelte a zenés srácot, amíg a kárpátia, a quimby és a system után berakott egy guetta számot... na erre az összes lány elkezdett táncolni:). Szerintem ez volt a buli csúcspontja. Aztán fél 3-kor Orsiék lefeküdtek, 3-kor én is. Fél négyig dumáltunk Orsival... 4-kor két részeg csaj ordibálni kezdett az emeleten. 5-ig semmit nem aludtunk... aztán azt hiszem sikerült. Mert arra ébredtem, hogy Kenny aggódva kérdezi, hogy én nem megyek Orsiékkal? mert ők indulnak... persze ez vaklárma volt. Mindegy, fél 10-kor elindultunk haza. Orsival délben lefeküdtünk és aludtunk negyed ötig. Aztán hazajöttem szakadó esőben és szó szerint bőrig áztam. Anyuék nincsenek itthon, úgyhogy volt időm pihenni. Holnapra meg 3 Ady vers kell... ez a szám viszont nagyon jó:)

Szerző: tündérke17  2010.05.16. 12:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr1002006939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása