Még hozzá szalagaavatóra!:) Újra! Szombaton és utánna egy újabb after;) Ma találkoztam Orsival és megkaptam a meghívót, sétálgattunk, szétnéztünk az alleban és rájöttünk, hogy mi még sosem buliztunk együtt! Ami már csak ammiatt is durva,mivel 6éve ismerjük egymást:D:) Na jó volt egy két"buli" de mondjuk inkább társadalmi összejövetelnek és akkor is nagyon nagyon jó fej vagyok. Ezeken a bulikon hangoztak el ezek a mondatok: Vonatozááááásss! Uhh bakker állj mögém! Dehogy állok, állj te mögém:D! meg,..... menjünk a zongora mögé akkor talán békén hagynak. És az egyik ilyen"buli" utánni reggelen pontosan hajnali 5kor jöttek be, hogy most megy a Győzike nem e akarjuk nézni...hát köszi:) Szóval várom már az elős bulinkat:P

Juppi! Eddig panaszkodtam,. hogy milyen nagyon húzós hetem lesz, erre ma kiderül, hogy csak öt órám lesz a tíz helyett és az is öt olyan óra, amiből mondjuk négy órán nem csinálunk semmit. Uhh dupla magyarral kezdünk és kistanár van...atyám az nagyon kész....szegény nagyon pályát tévesztett, vagy csak még nem beszélt egyszerre 15 embernek... nem tudom de valami nem stimmel. Asszem az lesz a legnagyobb kihívás, hogy azt túléljem aztán elvileg tesi elmarad, matek aktív, és művtöri amivel végzünk fél óra alatt ami azt jelenti, hogy kb fél kettőre itthon vagyok:) Csudajó napom lesz:D Ma megírtuk az angolt is:semmiextra úgy érzem jól ment, duplaórás volt de nem durva, úgyhogy ezen is túl vagyok és ezen a héten már több nem lesz. Jövőhéten meg csak biosz:p Tehát amennyire rossz hétnek tűnt az elején annál jobb lesz a végén:) És pénteken színház! Rudolf Péterrel<3+lesz Oroszlán Szonja is....

Szerda az nekem alapból olyan,mintha átaludnám a napot,de ez ma valahogy egész türhető volt:) Este a városban az meg mindig jó:PMinde karácsonyi díszekben, de valahogy nem hat rám! Még nincs itt az ideje:)

Mára csak ennyi! És egy szám:ha már jó kedv és közeli buli akkor ez!

+Egy párbeszéd, ami ezzel kapcsolatban hangzott el:

"-Teszek zenét!

-Jajj neee az ilyen tuccctuccc lesz!

-Dehogy is, Inna tök jó!

-Engem nem érdekel, hogy Hinna, Pina vagy akármi.....de ne!:D:)"

Csók és kacsint:Fürtösörgyal!

Szerző: tündérke17  2010.11.24. 19:05 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr162470990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérke17 2010.11.24. 21:51:21

Lájkolom:)):)):)) Erdély 4ever:))
süti beállítások módosítása