Ballagás, tömeg, meleg. Amikor beértem, a drágáim nagyban díszítettek. Persze ahogy beléptem  a fantáziám életre kelt, és nekiálltam díszíteni az ajtót, majd a táblát, meg össze vissza rakosgattam a virágokat. Ezt követően persze rohanhattam öltözni, majd fel a Mátyás-templomba segíteni tarisznyákat meg énekeket kiosztani. Áldozásig alig telt el az idő, a prédikációba megint beleőszültünk, pedig most nem is Domi atya magyarázott. Elvánszorogtunk a táblánkig, felkaptuk, és jóó lassan levezettük a végzősöket a suliba. Aztán Orsiékkal beugrottunk a mammutba, a máv pedig megint kicseszett velem... Holnap viszont Geráéknál pipázunk... kíváncsi leszek, Gera, Levi, Letti meg én... jó lesz:P. Most viszont hulla vagyok (mikor nem??)...

Szerző: tündérke17  2010.04.30. 23:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr481965567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása