Tegnap este ugyanis nagyon benéztük Zitával Maci szülinapi buliját... mert ugyebár Maci drága elhívta Zitát gyertyafényes vacsira, aki zavarában azt mondta, hogy megy, ha mehetek vele énis. Én igent mondtam (barátnőnek mindent)... de Macitól msn-en esedeztem bocsánatért, mert elszúrtam az estéjét... mint kiderült, a gyertyafényes vacsi kb 60 fő részvételével lesz megtartva... kisebb házibuli feelinggel... szóval szívatás volt. A lényeg, hogy egész este sírva röhögtünk a gép előtt:D. 

Ma pedig sikerült egy jó angol tz-t írnom, a médiatanár majdnem kiküldött óráról... de hogy miért engem szemelt ki?? Hittanon tz osztás, a latin-matek meg eltelt. Etikán már tényleg fizikai fájdalmat éreztünk a hülyeségtől, ofőn pedig szalagavatóról beszélgettünk. Hál istennek van párom... úgyhogy emiatt nem kell aggódnom. Holnap próba meg fényképezés... meg biosz tz... aztán haza és remélem megtalálom az Ibsen-remeket. 

Szerző: tündérke17  2010.04.27. 22:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr71957571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása