Ma már kész bolondok háza volt a suliban, de nem meglepő, főleg pénteken. De jókat szórakoztunk irodalmon, hittanon meg bioszon. Ja és semmi érdekes nem történt, és ez kivételesen pozitív érzéssel töltött el...

Végiggondoltam ezt a hetemet. Rájöttem, hogy teljesen felesleges energiát ölnöm abba, hogy mindenkivel jófej legyek... úgy sem érdekel sok embert, hogy hogyan viselkedek velük. Az mondjuk kicsit rossz érzés, ha semmit nem csináltam, és akkor sem lehet normálisan viselkedni (csak a félreértés elkerülése érdekébe: Maci, ez nem rólad/neked szól!!!:P). Most olyan hangulatom van, hogy tudnék regélni a világ problémáiról... de lerágott csont mindegyik. Nem akarom kielemezni, hogy miért és kire vagyok kiakadva picit... de ha annyira rossz is, ez vagyok. És felesleges hantázni arról, hogy milyen voltam... Kritikát meg nem kérek, van sajátom....

Nem tudom eldönteni, hogy melyik számot rakjam be... ha jólesne egy kis kiruccanás, vagyis hazaruccanás, általában ezeket hallgatom... de most még lenne vagy 10 szám, ami ide sorolható:P 

Szerző: tündérke17  2010.04.23. 22:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr1001946871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása