Rájöttem, hogy nem túl nehéz megtalálni a neten ezt az oldalt annak, aki tudja hogy mi a kulcsszó:P. Szóval üdv Laci!:P Igen, te szerepeltél eddig Maci néven. Egyre népszerűbb lesz a blogom... ez olyan jó érzés:). 

A mai napról: most értem haza matekról, rohadt jó volt!!!! Imádok matekozni...:)... amúgy meg semmi extra nem volt... hittan tz, latin memoriter, és mind2 jól sikerült. Médián fidesz film, etikán hazaszeretet... osztályfőnökin töri... komolyan nem bírnám ki, ha Maci nem ülne mellettem,és nem röhögnénk szét magunkat:P. Amikor jöttem hazafelé, hála a mávnak, kb egy órát csúsztam, ugyanis út közben felsővezeték szakadás volt -.- ... nembaj, itthon fincsi kaja, msn-en Szilvi, akivel nagyjából lefixáltuk a szombatot, és felkért fotósnak:D mekkora megtiszteltetés!!!!! Majd matek, és most msn-en is Maci, aki lelkesen keresi a blogomat, úgy hogy a címét nem mondtam el neki:P...

Közben egyre jobban kínálkozik a lehetőség... illetve kínálkoznak a lehetőségek... és nem tudom, hogy mit kezdjek velük... na mind1, majd kiforr:P

Szerző: tündérke17  2010.04.20. 21:22 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr711938229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csibeburger 2010.04.21. 19:26:32

ÁÁ már ugy is rég irtam és "hála" a friss vírusos megbetgedésemnek most volt idöm olvasgatni picit::D továbbra is klassz a blog és nagyon bírom Orsit,Sört és többi cukorfalatotXD. És utolag is most már a blog többi olvasojának is TIBET EGYSZER SZABAD LESZ!!!!!!!!!! és megérdemli:) na vezesd továbbra is szorgalmasan a blogot.pusza

tündérke17 2010.04.21. 19:45:32

@Csibeburger: Jáááj ez fájt:D de köszi köszi köszi! Annyira aranyos vagy:P... és akkor is tök jók az álneveim:D pussz
süti beállítások módosítása