Szarkasztikus nap volt. Töri felelés... megéreztem, az anyag fele nem volt meg, de nem lett annyira rossz. Előtte biosz doga. Hála Lettinek, ez sem lett vészes. Majd kikészültem fizikailag és idegileg egyaránt. De legalább észrevettem, hogy annyira nem épültem le mint gondoltam... és a kézilabdás múlt mennyire alkalmazható kosárban:O... Az öltözőben a 3 csajszi rávetette magát a telefonomra, és a háttérképem elég nagy hatást gyakorolt rájuk... eszméletlen... 5 perc után közelharcban sikerült megszereznem a telómat... A jókedvet persze mindig elrontja pár dolog, edzés után többek között hasfájás, Letti így jellemezte: körbefájja a szerveimet:D. Itthon pedig uralkodik a szokásos hangulat... és ezt tetőzi még egy dolog...(L)

Szerző: tündérke17  2010.03.31. 20:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr731885127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása