Szólt a tanárúr irodalom óra végén. Engem küldött el. Ugyanis tegnap nekiálltam és nagy részét elolvastam a műnek, sajna nem jutottam a végére:(. Ma kiselőadást tartottam a 2. rész tartalmából, azt mondta a tanárúr, hogy mondjam ameddig eljutottam. Kaptam rá egy 4-est, csak mert nem jutottam a végére:) és meg voltam dicsérve, hogy így kell tudni. Óra végén odamentem aláíratni, és elküldött a fenébe. Ugyanis a tz, amit írtam, az egyik legszebb, és 2db 5-öst kaptam rá... csak az az egyes... szóval megkaptam a magamét a hanyagságom miatt. Na de lemaradt a nap első fele. Így legyen ötösöm a lottón, 10-en voltunk misén. Nembaj, a többiek írtak törin:D. Tesi lyukas volt, és megdöbbentő hogy a kis elsős-másodikos cukorfalatok milyen profik gyűrűn, talajon meg szekrényen. Szép volt az idő így kint töltöttük a lyukas órát. Irodalomig semmi érdekes nem volt, na de utána... Kérem szépen, én egy tipikus nő vagyok (ezt negatívan kell érteni). Mire nem jó egy hím-soviniszta padtárs. Hittanon olyan vitát lenyomtunk, hogy az már durva. És rájöttem, hogy rá kell hagyni, úgysem fogadja el ha van véleményem, és minden rossz ami kapcsolatban áll velem, mert NŐBŐL VAGYOK, bocsánat. Azért olyan nagyon nem lombozott le, csak nem értem az álláspontját. Mind1. A másik ami vicces, az itteni hmcs-k:D. Annyira szánalmasak, kis 13 éves, a tojáshéj ott virít a popsiján, és azt hiszi magáról, hogy ő a csávó az AXE reklámból. Jót röhögtem rajta, ugyanis hazafelé előttem ment kettő, és annyira figyeltek hátra, hogy majdnem orra estek XD. Most jobb a hangulatom... holnap szombat végre<3

Szerző: tündérke17  2010.03.26. 20:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr501871538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása