Elfáradtam. Ordibál Lady Gaga már dél óta. Óriási kupi van. Kaptam egy csomó ajándékot tegnap is és ma is. Rózsaszín felhős szivecskés effekt. Szeretem az unokatesóimat. Sokat röhögtünk ma. Vesződtem egy csomót az ajándékaikkal, de sikerült. Összefüggéstelenül ez jellemzi a tegnapi és mai napomat. Akkor kifejtem.

A tegnapom nagyon nagyon nagyon jó³ volt. Ferihegyre mentem, késett a gép 40 percet, de aki azzal a géppel jött, arra akármennyit vártam volna. Vettem egy Glamourt és közben figyeltem az embereket is, úgyhogy eltelt az idő. Végre leszállt a gép is közben. Nemsokára a várt illető is megérkezett :). Sok érdekességet és meglepő dolgot tudtam meg Törökországról. A totál kifagyástól a Westend mentett meg. Előtte majdnem lecseréltek egy cuki türkizsapkás nénire...:D de én nyertem. Volt a Westendben mekizés, fotelvadászás, bemutattam, hogy mennyire pihent agyú is tudok lenni, match... majd Orsi is meg lett látogatva. És bárhogyan is gondolja, nem éget le senki előtt:) hiába van macinaciban, hiába kócos és össze vissza mentegetőzik, felvállalom, hogy ilyen emberrel barátkozom:D. Később a Mammut és a Hobbyművész is meglátogatásra szorult, majd kaptam egy csomó ajándékot. Annyira megilletődtem, hogy tuti hülyén reagáltam le a dolgot. De nagyon örültem, hihetetlenül ismer, és ez olyan jó. Persze mindent elront az, hogy menni kell a vonathoz. Bérlet, majd 3 perc és indul a vonat... a legrosszabb pillanat. Mert sokára lesz ilyen. Vicces volt totál egyedül hazasétálni, 10 percenként jött egy autó... nesze neked civilizáció. Egy két érdekesen rémisztő alak, néhány vérszomjas dög és pár elfojtott ijesztő hang után jól esett bejönni a kis zöld birodalmamba, levágódni a gép elé...(L)

Elérkezett a mai nap. 10-ig alvás, aztán felriadtam, hogy jesszus, még csomó dolgom van, amíg megérkeznek Olgiék. Nekiálltam, de fél 12-kor betoppantak. A szobám ekkor tabuvá vált, a gyerekeket szinte le kellett kötözni, hogy kicsit hagyjanak békén. Elkészültem, ajándékok röpködtek ide oda... az egyelőre utolsó kiegészítőt a szobámhoz megkaptam, most már a kedvenc helyem az ágyam... olyan "bújj ide". Aztán anyu a húgával beült az iwiw elé... és számon lettem kérve, mert családi állapota mostantól: kapcsolatban. Ki az, honnan ismered, hány éves, hogy néz ki... néztek egy profilt, és megállapították: hmmmm.... nem rossz:P. Mi sem cikibb, mikor az anyád, a nénikéd, az unokatesóid meg a tesód bámulják a monitort, amin egy olyan kép van kivetítve, amit szeretsz nézegetni... EGYEDÜL. Viki ekkor betoppant a Lady Gaga albummal, hogy hallgassuk. Persze követték a fiúk. A szobámból csatatér lett. Tovább nem fokozom (ebéd, gyerekek simseznek stb...) mert ez így is sok. Most Dani meg az öcsém rohangálnak ki-be... Viki  a kicsivel szaladgál... a felnőttek az ebédlőben beszélgetnek... elvileg én vagyok a bébicsősz, de már nem érdekelnek XD. És tök jó szám a bad romance így 20-adszorra...:D

Szerző: tündérke17  2010.03.14. 19:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr901839592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása