Igen, ma rohangáltam össze-vissza. Reggel suliba, mert a vonatom fél órát késett, és éppenhogy beértem. Aztán semmi extra nem volt a suliban... talajt osztályzott a tanárnő, és jobban teljesítettem, mint vártam :D hittanon balhé volt (tök jó, hogy pont hittanon...), aztán már nagyon készek voltunk, úgyhogy bioszon is kissebb balhé... aztán rohantam föl átöltözni, volt 20 percem, hogy összeszedjem magam, és akik jönnek felvételizni ha meglátnak, ne szaladjanak ki a teremből. Közben keresztút volt a folyósónkon, azért is rohanni kellett, hogy gyorsan szedjem össze a cuccaimat, ne zavarjam őket a kopogásommal... aztán rohanás a terembe, mert 2 perc és kezdődik, és gáz ha egy bizottsági tag késik el... negyed 6kor lett vége, rohanás Orsihoz... 10 perc pletyka, leckék, papírok, és rohanás a délibe. Itt a faluban rohanás haza, nehogy nagyon szétázzak... Úgyhogy majd megnézem a Bovarynét dvd-n, és alszom, mert holnap nem szeretnék két nagy karikával a szemem alatt találkozni valakivel.

Szerző: tündérke17  2010.02.26. 20:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr111793236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása