Betegség bácsi tegnap viszonylag hamar ágyba döntött, de elég későn hagyott elaludni. De ma már jobban vagyok, a köhögőrohamaim ritkábbak és a köhögésem minősége is javult. Nagyon szép idő van,  és 5 fok!!! Tavaszodik, remélem... Annyira nem történik most semmi, hogy nem is tudom, mit írjak. Akartam linket keresni egy imáról, amit múlt irodalomórán az új tanár nekünk szánt ajándékba:) a címe: Ernesto Cardenal: Ima Marylin Monroe-ért. De nem találtam. Most tanulnom kéne, nincs sok, és anyuék is elmentek sétálni, de nincs kedvem. Olyan jó szám a Onerepublic-től az All the right moves... és remélem ma sokaknak sikeres napja lesz.

Pénteken felvételiztetek, 3-tól kitudja meddig (ezt írják: Bizottsági tag, megjelenés az iskola Házirendje által ünnepi alkalomra előírt állapotban és ruházatban... ha normális alakokat vennének föl, ezt nem kéne odaírni, mert alapból tudná mindenki, hogy hogyan kell felöltözni...). Jó lesz, és lehet megyek Orsival és Charlotte-al valami helyre aznap este, ahol kóreai popot játszanak... csak még nem beszéltem meg anyuval és ha jó idő lesz, Gellértet is el kellene vinnem korizni, mert megígértem neki, úgyhogy lehet nem lesz semmi belőle. Csak elég rossz, hogy várok valamire nagyon, pl buli pénteken, és nem jön össze, mert előre beprogramoztam mást... de szegény öcsi úgy szereti Pestet, és megígértem neki, hogy elmegyünk. Na mindegy, végülis csak vasárnap van, addig bármi közbejöhet.

Szerző: tündérke17  2010.02.21. 12:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr481777883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása