Tegnap szörnyű idő volt, a suliablakból a Dunát sem lehetett látni, és szemerkélt az eső is. Lehet, hogyha nem szoknyában mentem volna tegnap, ma hangom is lenne. De szoknyában mentem... Ádis pedig jött a hülye dumájával, hogy az egyik lábamat Anitának, a másikat Krisztinának nevezi el... közöltem vele, én Bea vagyok, és tetőtől talpig. Lehet, hogy túl komolyan vettem a poénját :S. Aztán este meg bejött Robi az anyukájával, és tök ideges volt, mert szalagavatós afterpartyra ment volna, csak nem jött időben a busz, és az anyja későbbivel nem engedte el. Megnéztünk egy filmet, addig lenyugodott, szegénynek a csajos  dolgaival is bajok vannak, lelkifröccsöt adtam neki, aztán fél 10kor hazamentek. Később pedig msn, és hihetetlen... Aztán még filmeztem, és jó későn megtaláltam az ágyamat, de szerencsére el tudtam aludni. Ma reggel, vagyis délelőtt semmit nem csináltam, előbb takarítottam picit, mert anyunak becsípődött egy idegszál a derekában, és este annyira rosszul volt, hogy apunak alig engedte, hogy masszírozza ki neki, de remélem ma megengedi, mert egész nap ideges volt, és veszekedett össze-vissza. Most meg tanulok kicsit, de nem viszem túlzásba, mert fáj a fejem... igaz, sosem viszem túlzásba, mindig van kifogás.

Szerző: tündérke17  2010.02.20. 15:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr461776044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása