Úgy gondoltam még ma reggel, hogy a tegnapi napom siralmas volt, de ezt tovább gondolva ma délután rájöttem, hogy a mai napom volt a siralmas, a tegnapi egy jó móka volt. Tanulógyűlésen megint végighallgattuk a 12-sek helyett az érettségi tájékoztatót, tesin rájöttem, hogy a talajtorna nem az én műfajom... a tanárnő még látott némi esélyt bennem, de óra végére szerintem ő is lemondott rólam... maradok a labdajátékoknál... Törin szívás, angolon semmi, irodalom elmaradt, helyette TÖRI... nagyszünetben ki lettem osztva rendesen, hogy nem a fiúk gyerekesek az osztályból, hanem én, és mindezt egy olyan ember szájából, akitől nem vártam volna... így ez totálra vágta a napom (és nem Orsi volt)hittanon röhögés, bioszon idegesség, legalább egy idiótát beoltottam, aki nyálazott papírgalacsínokkal dobált egész órán... kicsit elegem lett...

Tájékoztatom az olvasóközönséget, hogy egy hisztis, nyávogós 5 éves kislány szintjén vagyok, aki sajnos mer saját véleményt kreálni... ezt eddig én sem tudtam.

Szerző: tündérke17  2010.02.12. 21:51 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr181753408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunboy 2010.02.12. 22:07:02

Egyem meg a szívedet :D Kérsz egy kis csokit ?? Az boldoggá teszi a gyerekszájat :D

tündérke17 2010.02.13. 14:31:37

@SunBoy: Csokiiiiii!!! ... nemtudom, hogy anyukám megengedné-e :D
süti beállítások módosítása