Valahogy sosem alszunk Orsial fél 11-nél tovább. De hazagyalogoltam az állomásról kb térdig érő hóban, úgyhogy felébredtem rendesen. Aztán rögtön gép elé ültem, és HTML tartalmak beszúrásáról tudtam meg pár dolgot. Na és jött a matek, és Csabi teljesen büszke volt rám, hogy a múltheti dogában magamtól rájöttem egy összefüggésre... amit aztán a fél osztály rólam másolt:P. De ahogy elkezdett magyarázni az egyenes egyenleteiről (amit egy éppen unatkozó tudós leírt, persze semmi értelme, csak hogy ki tudjunk számolni egy huszadik fölösleges koordinátát, de nekem meg meg kell tanulnom) szóval beállt a totál agyhalott állapot... háromszor magyarázta el, de felfogtam. Mondjuk rendes volt, amikor látta, hogy nagyon kész vagyok, hazahozott:D... most a hangulatomhoz illik egy szám...

...nem feltétlenül a szerelmes tartalom miatt

...

 

Szerző: tündérke17  2010.02.07. 20:08 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr941737369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunboy 2010.02.08. 22:22:10

jéé én vagyok az első kommentelőd :P Eleinte azt hittem valami nyálas dolog fog kifolyni a képernyőn ha ráklikkelek a PLAY-re, de mint mindig pozitívan csalódok benned... ügyi vagy... légy jó :D

tündérke17 2010.02.09. 19:40:54

@SunBoy: megtiszteltetés, hogy kommentelsz:P Örülök, hogy pozitívan csalódtál:) és köszi:)
süti beállítások módosítása