Ma nem ébresztett sms. Ezért keltem fel csak 11-kor. De ma jókislány voltam, nem kellett szólni, hogy csinálj ezt-azt, nekiálltam vasalni, és 4-ig csak vasaltam.... aztán pucoltam ablakot, főztem... aztán kicsiszivemmel beszélek régóta:). Ma az ajánlószelvények is megjöttek, és nekem is jött egy. Tiszta jó. 

Haza kéne menni... jó, itthon vagyok, de oda a másik haza... már annyi terv van, annyi lehetőséget átbeszéltünk, de annyira örülnék, ha most szeptemberben el tudnék menni, csak egy kis szerencse kellene hozzá.

Holnap megyek Orsihoz, a terv még nemtudom mi... remélem megyünk valahová, kicsit teljen az idő... Zittám, valamikor össze kéne futni! 

Na ennyi... Szilvi siettet:(...:D

Szerző: tündérke17  2010.08.19. 21:13 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr322233883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fürtösörgyal 2010.08.19. 21:16:42

nana elvileg nincs ihlet:P
én drukkolok h szeptember összejöjjön...de mi lenne ha ő jönne 27én?
süti beállítások módosítása