Anyuéknak ma van a házassági évfordulójuk... a huszadik. És végre boldogok, kint pedig egy gyertyákkal megrakott asztalon fogunk vacsizni... kicsit feleslegnek fogom magam érezni a tesóimmal együtt. De ez van, enni nekünk is kell:D. 

Reggel sms ébresztett, FÉL 9-KOR!:) Jó volt erre ébredni, de annyira álmos voltam, hogy aludtam még 10-ig. Kicsiszivem ekkor persze már a világ másik végén volt, és jó hírt közölt, így jó kedvvel indult a napom... de itthon gondoskodtak arról, hogy csak az indulás legyen jó. Nembaj, puffogva elkezdtem a szokásos melót itthon, aztán belejöttem, kipucoltam a szobámat, csillog-villog minden. Aztán anyu lazára engedett, gépezhettem picit. Mostanra meg már a műszaknak vége, hálistennek. Ha kiszámolom, 11-től 20 óráig néhány pisiszünettel pörögtem. Napi 9 óra... és csak kaját, szállást meg netet kapsz érte, elég kemény szerintem.

Tegnap ellopták apu telóját:D a vicc az egészben az, hogy a telefon ősrégi, mondjuk pénz volt rajta... ja és a zöldségesnél... -.-. 

Most viszont van fontosabb is, mint blogolgassak:)(L)

Szerző: tündérke17  2010.08.18. 21:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr492231627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása