A rengeteg szúnyog, légy és hangya között legújabb felfedezésem, hogy rengeteg a tücsök! Délelőtt az állomásról jöttem haza, mert ugyebár Orsi itt volt, és kikísértem, szóval zenét hallgattam, és a fülesen keresztül is hangosan daloltak. Néha már ijesztő. 

Ma vásároltam is anyuval... néhány hasznos dolgot Erdélybe, pl egy pizsamát, ami egy cuki fehér póló egy rózsaszín fehér babos rövidnacival. Kicsit elnéztük az időt, így 10-re értünk haza... ennyi történt ma, a tegnapot meg lusta vagyok leírni... de hogy legyen valami mégis, nesze egy jó szám... a dj a leghelyesebb

Szerző: tündérke17  2010.07.08. 23:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr992139769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása