Apunak segítettem ma picit, még az előző balesetben szerzett sérüléseket javítgattuk a kocsin. Mialatt a szélvédőt beraktuk 10 db szúnyog csípett meg... kicsit viszket csak. Csináltam-e még valami értelmeset az elmúlt 2 napban?? Hát nagyon bele kell gondoljak. Tegnap már nem is emlékszem, hogy mit csináltam... ja filmet néztem. Meg házimunka. ÁÁ most már kezdenek beugrani... miután 3szor kerestem Levit, visszahívott!!! És 100%-ig biztos, hogy jön Erdélybe:). Már csak 8 nap és megyek. Ha inden jól megy, egy hónapig vissza sem jövök... de ha úgy megy, ahogy megéreztem, akkor előbb jövök... Holnap találkozok Botival, Tezenisbe és a népligetbe is el kellene jutnom Orsival. Zsúfolt napom lesz. Kell néha az is... főleg azután, hogy egy jó pár napja a családommal vagyok, nélkülük már majdnem egy hete nem voltam sehol. 

Jaaaaaaaaj menni menni menni menni akarok!

Szerző: tündérke17  2010.07.05. 14:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr952130955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása