Holnap bulizunk. Jól jön egy kis jó kedv... Ma a társadalomnak hasznos dolgot csináltam, rendet raktam a szekrényemben, minden fölösleges ruhámat kiraktam. Abból is boltot lehetne nyitni. Aztán takarítottam is egy picit, úgy egész délután... de a napomat megalapozta a reggeli ébredésem: anyu üvöltözik az öcsémmel. Na szép. 

Ruhákat is kerestem neten... még mindig nincs meg az első látásra szerelem keringőruha. Még van időm. Ja és aki msn-en is hiányol, annak mondom, hogy fent szoktam lenni:D... csak rejtve. És Zita,bocsi, hogy múltkor nem beszéltünk, de nem akartam Szilvit egyedül hagyni, és köszi, hogy a képeket is elhoztad... Mekkora már, hogy blogban beszélgetünk?:D

Úgy érzem semmi érdemlegeset nem tudok már mondani, úgyhogy nézek egy kis bones-t. Pá

Szerző: tündérke17  2010.06.25. 23:57 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr52110705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zizz :) 2010.06.26. 10:35:43

Így is meg lehet oldani a dolgokat. :P
Majd egyszer rádírok, de ha nem válaszolsz...ne tudd meg. :):) (bocsi még reggel van) Nem is vártam, hogy otthagyd. Jó volt ez így. :)
süti beállítások módosítása