Most Maci kedvében járok, és zölddel írok :P. Tegnap a fenomenális hittan kisérettségit a vártnál jobban sikerült megírni:D. Délben hazajöttem és aludtam egy hatalmasat. Meg persze mint egy őrült, nekiálltam a fizikának, miközben egy nagyjából 15 fős sereg gyűlt össze nálunk, természetesen egytől egyig székely... volt itt ivás meg kacagás... szóval fizikáztam, mert a mai teljesítményem jelesre kellene sikerüljön... így utólag tényleg csak reménykedek benne. Hihetetlenül le tud kötni, és nem fáraszt le, ami, ha tantárgyról van szó, ritka. 

Tegnap amúgy kissé elfogott a honvágy. Persze csak az emberek miatt, és hogy anyu megy "haza". Annyira jó érzés volt este,amikor eszembe jutott, hogy nekem elvileg yahoo messengerem is van, amin elérhetem kedvenc unokatesóimat... barátokat... ismerősöket, akik kis hazai érzést keltenek. Persze rögtön letámadtam unokatesómat, és kibeszéltük az elmúlt egy év eseményeit, amióta nem találkoztunk. Egyszerűen imádom! Fiú és 18 de mindenről el tudunk dumálni... meg persze sírva röhögök 10 perc után a beszólásain. Ballag 11-én, ami annyira necces időpont, hogy a családból csak én megyek... az is érdekes lesz, mert 10-én paksi kirándulás lesz... Nem érdekel, akkor is megyek, mert ez lesz a nyaram egyik fénypontja:D. Na mindegy... Maci Maci... hol az a beígért szám?

Szerző: tündérke17  2010.05.27. 22:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr12036745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása