By Mexx - imádooom:). Reggel nem késtem el, nem úgy mint tegnap, amikor 40 percet késett a vonatom. Tegnap túl semmilyen nap volt, hogy írjak valamit. Ma viszont a boci-boci tarka átköltött változataiból írtunk nyelvtan dogát... érti valaki, hogy ez a kettő hogyan függ össze??? Éneken olyan hosszan hallgattunk Dvorakot, hogy felért egy hangversennyel... ugyanis az osztály fele tényleg bealudt rajta, vicces volt. Bioszon pedig rém egyszerű tz-t írunk, legalább nem törtem magam agyon miatta. És ma még egy töri 4es tz-rl iss értesültem, aminek nagyon örültem, mert nem tanultam rá szinte semmit, és így már tuti 4es leszek év végén, ami szuper. Holnap meg Ady felelés, arra még felkészülök...  és Zitta! írtam angol leckét :P. Meg latint is... másból nem volt. 

A tesóm beteg... annyira lázas, hogy néha nem tud magáról:( remélem hamar rendbejön... és árvíz van. Persze mindig mi szívunk, mert ez az az utca faluban, amelyet mindig elönt a víz. Vagy azért mert kiönt a patak és felgyűl mellé a talajvíz(mint most), vagy mert egy hatalmas felhőszakadás miatt a völgy pereméről lezúdul a víz, és általában a mi garázsunkban meg udvarunkon köt ki... most csak anyu kis veteményeskertje és a fiatal gyümölcsfáink vannak víz alatt... imádkozok picit asszem... a gyümölcsfák a kedvenceim, olyan aranyosak... még 2 napig bírják... Viszont pozitívan csalódtam, hogy egész délután jártak az emberek házról házra, (volt aki talicskával, jó falusiasan) és becsöngettek, hogy kell-e segítség, hoznak és pakolják a homokzsákokat ha kell... ez összefogás:) olyan jó:D

Szerző: tündérke17  2010.05.19. 22:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr492016720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása