Éltem a lehetőséggel tegnap, és kifeküdtem a napra. Mivel nehezen barnulok, és amúgy sem találtam meg, a naptejet mellőztem. Eredmény: rákvörös lettem. Az égésre való spray-t jobb híján kifogyasztottam, de alakul a színem:P. Itthon megint pattanásig feszültek az idegek, de nagy örömömre holnap suli, lehet hogy a faktom is elmarad és apu nagynénje is jön hozzánk:) akit mellesleg imádunk. Szóval kellemes napnak nézek elébe. A mai nap pedig azért különleges, mert ez a nap az év 125. napja, 61 évvel ezelőtt alakult meg az európai tanács, Radnóti és Bujtor István születésnapja és 98 évvel ezelőtt ezen a napon halt meg Magyar Ede műépítész. De az igazán nagy esemény 1992. május 5-én történt. Megszületett MACI:). Szóval Boldog Szülinapot!

Szerző: tündérke17  2010.05.05. 20:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr661977370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása