Nagyoooon fáradt vagyok... kb egy órája értem haza, és az összes fellelhető kaját megettem:P. Holnapra egy csomó lecke van és annyira nincsen energiám hozzá... Aminek viszont örülök, hogy Macinak tetszik a blogom:P 

Elemezzem a napomat?!? Hát semmi extra. Matekon lefeleltem a feladatomból, a tanárnőnek annyira tetszett, hogy annyi ötöst írhattam volna be érte, amennyit nem szégyellek... de többet soha! Nem kell nekem az, hogyha tökéletesen megoldok egy feladatot, az okosabbja belekössön mielőtt a végére érnék és megértené ő is. A lényeg, hogy nem sültem bele... A nyelvtanóra tetszett, talán mert semmi olyat nem csináltunk amit később számon kérhetne. Rajzon megint hallgathattuk, hogy lelkileg annyira szárazak vagyunk, hogy a művészet varázsa ránk semlegesen hat... ezután már csak hab volt a tortán a dupla biosz... Közben Orsi is hazament:( de tudom milyen szar, ha annyira fája hasa, hogy nem bír kiegyenesedni:(

Jaaajjjj majdnem elfelejtettem, új tagot köszönthetünk a független pártunkban: Ács László, rendészeti miniszter, aki az összes magyart kifüstöli az országból, és a világ minden tájáról összeszedi a cigányokat, akik honfoglalást tartanak majd! Változás 2010!

Végül:

Szerző: tündérke17  2010.04.21. 19:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr11940725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása