Eltelt ez is. Ahhoz képest, hogy mennyire unalmas volt, elég hamar. A legjobb, amikor a szülők ráébrednek (miután nincs internet), hogy elvileg van valahol egy régi számla... fél nap kutatás, és tényleg. Ma pedig a délelőttöm a postán és a telefonon csüngve telt el, de lebalhéztam a dolgot. Persze éppen amikor elhatározom, hogy alakítsunk picit a szénakazalon, nincs szakember kéznél. 

Tegnap hagyományosan locsolkodás volt. Ez az az esemény, amit csak akkor viselek el hiszti nélkül, ha vízzel történik. Hát nem azzal történt. Azon kívül, hogy hajnali 8-kor apu beállított a "zöld erdőben jártam..."-mal, és a válaszom egy erőteljes "nem szabad locsolni" volt (és olyan ijedten nézett, hogy végül megengedtem), majd az öcséim sorra letüdőztették velem a kölnit, megmenekültem a locsolóbrigád nagy részétől, mivel 11-kor vánszorogtam ki a szobámból. Azt az üzenetet hagyták, hogy anyu állítson ki az esőbe minimum 10 percre, hogy helyettük a Jóisten locsoljon meg. Így kissé szagosan, de kibírható volt. Mint mindig, most is megkaptam, hogy ezzel az akciómmal még jobban hasonlítok nénikémre... Na mind1. Internet hiányában felkutattam az összes filmemet, és nagyon sokat meg sem néztem. Találtam egy tipikus disney filmet, ami az 5 éves kislányoknak szól, de van egy szám benne, ami viszont tetszik... 

Szerző: tündérke17  2010.04.06. 12:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr191898549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása