Haragszom magamra. Egy gyönyörű nagy egyest kaptam irodalomból és a tanár is megbotránkozott rajta. Ez van, megesik, de ez... ááááh. Legalább pozitívan csalódtam egy csomó emberben, és jól esett, hogy nem tetőzték a hangulatomat beszólásokkal, hanem kedvezményesen szerezhetek heroint és aki bánt azt megverik (a fiúk):D... A latin túl jól sikerült, persze ha előtte megvannak a megoldások amit nem tanul meg az ember. Fizikán szintén egy kriminális dolgozatot írtam, amiben a legbosszantóbb az az áthúzott helyes válasz... pontosabban feladat. Fakton mondjuk semmi gáz nem volt, 90 percben mondta el az atomfizikát Domschitz. Annyira belejött az urán bomlásának felírásába, hogy a 90 percre ráhúzott még 10-et. De megtudhattuk, hogy valójában minden elem vas akar lenni, csak egyeseknek nem éri meg anyagilag. Jaaaajjjj és majdnem elfelejtettem, hogy szivemcsücskemáv ma reggel fél 7-ig nem közlekedtetett vonatot a Bp-Szfhvár vonalon, szerencséje, hogy én éppen beértem és hazafelé 10 percet késett csak. Anyu nincs itthon... és átléptem a "ne szólj hozzám" kategóriába. Reggel meg osztálymise, amin megint csak 10-en leszünk. Annyira nyugtató a 30y

Szerző: tündérke17  2010.03.25. 18:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr581868467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása