Mindjárt év vége van:(... javítani kellene szinte mindenből. Megfogadtam, hogy ma már rákapcsolok. Latinra és fizikára kellene tanulni. Egyik sem nehéz, így valószínűleg menni fog. Dél óta fáj a fejem és nem kicsit... már ott tartok, hogy gyógyszer... de nem:P. Tegnap este egy IQ bajnok boldog születésnapot kívánt így utólag... akkorát röhögtem, és megkérdeztem, hogy nem névnapot? Erre elkezdi, hogy az van? Jaaaa tényleg, csak félreírta... köszönöm... valakinek ennyi marad meg belőlem fél év után... gratulálok. A kis meglepim pedig célba ért... úgy érzem sikert is aratott:). Reggel gyönyörű idő volt, így megalapozta a napomat addig, amíg egy kis nyolcadikos srác folyton elém nem vágott a sulilépcsőn. Gondolom cikinek tartotta, hogy olyan nyurga, hogy menni sem bír, én meg késésben le mertem előzni, ezzel megsértve férfi jogait, és komolyan vagy a sarkamat taposta, vagy nem engedett haladni... na mind1. Latin-matek eltelt, de az a vicc, hogy ugyebár 2 csoportra vagyunk bontva. Köznyelven jók és bénák. Mi a jobb csoportban voltunk, de mivel egy két ember a bénáktól átjött, matekon nem lehetett tanulni és a bénák már jobban haladtak mint mi, ők 10-en, mi 15-en voltunk a csoportban, Orsiékkal döntöttünk, és csoportot váltottunk. Így már nincs jó-rossz csoport, vegyesek vannak. Ez nem tetszik a vezetésnek gondolom, így új csoportbeosztás lesz... de minek??? Aztán Macit elhurcoltam terror háza előtt subway-be, és addig kérdezgettem, amíg kiöntötte a lelkét. Így ma megint fölvettem a csernusné arcot. Jót beszélgettünk:). A terror háza természetesen maga a haláli unalom volt, és most már biztos vagyok valamiben. Levi furán néz rám... nem olyan típus, aki kimutatja, ha tetszik neki egy lány, de az a baj, hogy észreveszem... Szóval utána go Orsiékhoz, felfaltuk hárman az összes fellelhető édességet, majd vonat... és utálom a MÁV-ot de NAGYON. Az életem felét vonaton töltöm, az addig oké, de miért nem lehet legalább 5 perc késésen belül közlekedni? Lefárasztanak, és most nem jó értelemben... és most megint alapjáraton vagyok ideges... szegény Gellért, a helyében már régen felrúgtam volna a nővérem, ha így viselkedne velem... mondjuk most konkrétan lelépett a telómmal és meg se várta, hogy reagáljak... Már alig várom, hogy hétvége legyen...  2 hete... áááááá... most már tényleg nagyon hiányzik. És még a vendégek is váltogatják egymást mióta hazajöttem... legyen egy kicsit nyugi!!!!

Szerző: tündérke17  2010.03.24. 19:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr381865911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása