Átlagosan fárasztó napom volt. Pótoltam úgy ahogy az anyagokat, annyi segítséget kaptam, hogy az elmaradt dolgozatok nagy részét jövőhéten írom meg. Tesin röpiztünk... és megtanultunk szabályosan leütni. Mire jó a kézilabda? Nincs túl sok gond az ugrással... Aztán sok sok fárasztó és bealvós óra után egy normális, szinte már jó irodalom óránk volt! Tök jól magyaráz a tanár. A hittan meg szimplán szánalmas óra volt. A tanárúr behívta az igazgatónőt, így mindenki kussban ült... érdekes... Órák után pedig megtudtuk Macitól, hogy a cserkész nem lop, beszerez! Átsétáltunk Orsiékkal a mammutba, és jó hely a promod. A mekiben pedig olcsó a fagyi. Majd a moszkva felé indulva a mammut előtt üvöltött David Guetta-One love egy AXE-os mitsubishiből... és egy Dj illegette magát a kocsi tetején a két hangfal között. Hazaérve pedig az egész hangulatom (ami addig sem volt túl jó) elromlott. Olyan fantasztikusan fogadott anyu. Annyira örült, hogy hazaértem... Szerintem szívesebben fogadott volna egy idegen csövest, mint engem. Nem tudom miért csinálja... nekem nem lehet rossz napom, én nem lehetek fáradt és ideges, mert még nem vagyok felnőtt és nincs 3 gyerekem meg férjem. Mert reméli, hogy megtudom, milyen is az, amikor a férjem... mind1... de ő ugyanúgy szeret mint a fiúkat, és amit tesz, azt értem teszi. Köszönöm! Szóval egyre jobb minden. Az a szerencsém, hogy nem érdekel különösebben, hogy mit vágnak a fejemhez, mert így is szeret valaki. És mivel énis szeretem nagyon, ezért kibírom:)

Szerző: tündérke17  2010.03.19. 18:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr681852793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása