Ma valami iszonyatos napom volt, pedig este olyan jó kedvvel aludtam el, mert egy nagyon édes SMS-t kaptam. Reggel hideg volt, de a kedvenc jegeskávémat a cba-ban leárazták. Első óra még úgy ahogy eltelt, felmondtam teljesen a memoritert, és az is jól sikerült. Matekon teáztam egyet, na és ekkor kezdődött. Hidegrázás, hasfájás, fejfájás... Aztán a nyelvtan még jó volt, de rajzra ki kellett volna jegyzetelnem a Héra archetípust, kb 8-an tartottuk az órát, és nem jegyzeteltem ki, de nem voltam egyedül. Elolvastam ott helyszínen fél oldalt, elmondtam az archetípus jellemzőit ovis korban, meg még valami lényegtelen infót. 5-öst kaptam a semmire, aztán óra végén Tomi közölte, hogy csinált nekem teát. Olyan aranyos volt, és még finom is lett a tea. Csak egyáltalán nem segített rajtam. A bioszt már nehezen, de kibírtam, a töri meg úúúú... orvosiban kezdtem. 39°-os lázzal. Kaptam gyógyszert, leandalogtam az osztályba, és kiosztottak Orsiék, hogy mi a fenéért vagyok még bent??? Megígértem apunak, és be is tartom. Mondjuk sajnálom, hogy a kosáredzést ki kellett hagyjam, a fejemtől elmentem volna, csak hát van egy barátnőm, aki gondolkodik helyettem. 

Elvileg 8-kor indulnak haza anyuék... ööö... Erdélybe. Anyu nem akar itthon hagyni, de nagy vagyok, túlélem. Még szorgalmasan megy a pakolás, csak egy kis kimenőt kaptam, mert eddig vasaltam, és majdnem.. mind1. Holnap már Orsiéknál leszek, pénteken jön Letti meg Orsi, csinálok vacsit és szerintem jól elleszünk. Szombaton pedig meghívást kaptam :), nagyon örültem neki. Még csak azt kell eldöntenem, hogy titkárnős vagy koktélruhás legyek... Majd eldöntöm, még van időm :). De előre látom, hogy ez is olyan lesz, mint a múlt szombat... várod... várod... de utána??

Szerző: tündérke17  2010.03.03. 18:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr11806441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása