Ma teljesen egyedül voltam reggel, takarítottam, pakolásztam, és zenét hallgattam, tiszta hawai volt. Aztán elmentem Orsi elé az állomásra, és mintha az Antarktiszon lettem volna közben: jég, hó, szééééél. Aztán szerencsésen hazaértünk, ettünk almatortát és megnéztük a moulin rouge-t... és sírtunk rajta. Aztán megnéztünk egy happy endesebb filmet, és most befoglalta a fürdőt. Ezután szerintem eszünk majd még valamit, aztán még egy film, aztán 3-4 körül alvás:P annyira lazaaa XD

Szerző: tündérke17  2010.02.13. 22:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr211755931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása