Nem volt ma valami kellemes nap :S... de mostanába sosincs. Fizikán annyira jó volt, szerkesztgettünk, és annyira magától értetődő dolog volt, amire eddig nem is gondoltam, és ez benne a szép. A tanár kicsit meg volt zuhanva, szóval kb a minden mondtatát át kellett értelmeznünk:). Törin tz volt, és nagyon dúrva agyam van. Tegnap csak átnéztem, az esszéket kidolgoztam és az évszámokat megtanultam. Ennyi tanulással szerintem egy simán 4-est írtam, ami már nagyon jó. Irodalmon nem volt tanár... ez egyenlő a totális idegbajjal, mármint a fiúknál. Annyira gyerekesek. Nekiálltak verekedni, ordítoztak, kimászkáltak az ablakon (a 2-on vagyunk...) és a legszörnyűbb, hogy élvezték  is, és tanár sem jött be rájukszólni. Mikor nőnek fel? Még kilencedikben elviseltük, de basszus... mindjárt nagykorúak. Angolon is pozitívan csalódtam az agyamban, 15 szóból kettőt nem tudtam, és át sem néztem előtte. Aztán hazajöttem, és egy jó nagyot aludtam... szerintem reggelig tudtam volna:D

November 14-én szalagavató lesz... ijesztő, milyen hamar telik az idő. Már elterveztük a ruhánkat, na amilyet megálmodtam, annyira szép tuti nincs. A koktélruha terve is megvan, azt esetleg varratjuk... messze van, de annyira várom. Az idei nagyon jó volt, mentem volna afterpartyra, csak inkább Orsiékkal voltam, és nekik nem volt kedvük. Itt egy kis összeállítás belőle:

Szerző: tündérke17  2010.02.11. 21:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr301750568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása