Hát ha mi nem is, jobbik felem az unokatesómmal felment a hegyekbe... a kisházhoz... ahol egy hónappal ezelőtt a haverokkal punnyadtunk. Hiányzik......

Van aki siratja az időt, de én nem. Imádom a nyarat a semmittevés és Erdély miatt, és mint ahogyan Zitta is mondta, nem érzem azt amikor 10-ig alszom, hogy az értékes időmet pazarolnám, hanem élem az életem. De nem szeretem a hatalmas hőséget, amikor olyan meleg van, hogy érzed, hogy lassan rohadni kezdesz. Inkább legyen 20 fok körül, mert az olyan emberi hőmérséklet, és ha fázol, fel tudsz öltözni. És még azért várom, hogy teljen az idő, már a sulit is várom, pörögjenek a napok. Végre érzem, hogy tanulni akarok, nem vagyok megszállott, de tanulás közben is telik az idő, mindent bele akarok adni, és október elején Erdélybe akarok menni. Ahhoz pedig az kell, hogy jól tanuljak, apu ne tudjon a tanulásra hivatkozni, itthon pedig anyunak nem szólok vissza, hogy ne legyek rossz, és akkor anyu is elenged. 

Nézegettem a sulikat. Hova tovább??? Ha a BME nem jön össze, kell b terv. Találtam. Sopron! Igaz, messze van a családomtól, a barátaimtól, de rokonok vannak ott, ha fizetősre jutok be, az sem vészes. A felvételi sem teljesíthetetlen, akár magamtól is össze tudnám állítani a prezentációt, de sürgősen rajztanár kell! A szak teljesen jó, építőművész, belsőépítészet szakirány. Állítólag könnyebb bejutni mint Pesten, igaz, nem olyan neves egyetemre mennék, bár ha Nyugat Magyarországi Egyetem, csak hallott már róla más is. Anyunak pl van ismerőse aki ott tanít. Ráállok idén(jókor!?) arra, ami nagyon kell: matek, fizika, rajz, angol. Ez még nem is sok, a többi meg le van ejtve. Persze Sopron akkor lenne főleg istenkirály hely, ha még együtt lennék Vele, akkor tuti Sopronba menne dolgozni. Adja az ÉG, hogy sikerüljön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szerző: tündérke17  2010.08.27. 21:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr782253148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása