Nem akartam ma sem írni... de nem akarok túlzottan lemaradni. Zizz blogja ugyanis nagyon kedves megjegyzéssel indult... de nem fényezem magam:D. Osztálykirándulásról tért haza ma 12 fős kis csapatunk, az osztály vip része, avagy a krém a tortán. Nagyon jó volt, Ádiss!!!! Köszönjük! Volt itt minden, móka és kacagás, sírás és lelkizés... sör meg oszlop:D. Első esténk akciódús keresésbe fulladt, ugyanis két tag eltűnt... vagyis nem, csak mi hittük azt. Szerencsére nem lett belőle baj. Második este, amikor a fiúk lebuktak a sörrel of előtt, Vajda elküldte őket még több sörért büntiből:D. Lementünk sörért, 4 fiú és mi Zittával. Őszintén felnézek rá, nagyon erős lelkileg... hihetetlen, hogy egy hét alatt minden megváltozhat...

Aztán nekem is volt bajom persze... megint előjött valami... a hülyeségem miatt. Tehát lelkiztünk egyet a csajszival, ő szétrugdosott és póznát én meg lelkesen ittam a sört... Aztán persze még egy kis sör, meg ha már megkínáltak, nem mondok nemet. Jól éreztem volna magam, ha nem lett volna ez a hülyeség. Hál' istennek már nagyjából elmúlt, de szar volt mindenesetre. Ma pedig a diósgyőri vár, aztán haza. Imádom őket!:D

Most meg itt ülök, és (mert megkaptam a unokatesóm ballagási kártyáját) nézek egy képet... holnapután megyek haza végre!

Szerző: tündérke17  2010.06.08. 22:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr562067678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása