Hamar telik az év, már csak másfél hónap:(. Most kezd csak igazán jó lenni az eltöltött idő a suliban. Szerdán ballagási próba, pénteken ballagás. Annyira jó lesz:). Viszont már néha megijedek magamtól... a megérzéseim már betegessé váltak. Szerdán szülői lesz, szalagavatós megbeszélés, és ofő mondta, hogy keddig el kell döntenünk, hogy ki kivel táncol. 3 tippem volt, hogy ki kérhet fel, de egyben voltam biztos. Szombat este Ádis mondta, hogy a barátnőjével táncol. Ő volt az egyik, akire gondoltam, hogy felkér majd, hát úgy tűnt tévedtem. Majd írja: de ha nem lenne Brigus, akkor téged kértelek volna fel.... na igen, elröhögtem magam. Aztán ma matekon Levi térden állva kért fel:D... ő volt a tuti biztos tippem... de örülök neki. Ő legalább normális és még jól is néz ki... és van aki irigykedik miatta:P. Szóval pörögnek az események... nagyon szép ruhákat találtam olcsón, úgyhogy lesz programunk Orsival: szalonból szalonba:P... jesszus... olyan hamar itt lesz... félek és mégsem... felhajtás... de szerintem nem égünk be.

Nah Maci tudom, hogy közzétetted te is, de ritkán fog meg egy szám ennyire

Szerző: tündérke17  2010.04.26. 19:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr401953602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása