Egyedi locsolóverset tanult meg az öcsém a család női tagjainak tiszteletére (1tök 2tök 3tök, nem tökölök, öntök), aranyos. Ma azon kívül, hogy takarítottam, ablakot is pucoltam. És megint takarítottam. Most pedig lesben állok, hogy a kisöcsém mikor ébred fel. Eredetileg is az volt a tervem csütörtökre, hogy takarítok, és pörgök egész nap, de mivel este hirtelen jó hírt kaptam... amire aztán tényleg nem számítottam, mindezt nem fapofával hanem ordibáló hangfalak társaságában tettem. Ha már zene, természetesen találtam régi kedvencet... annyira jó:)

Szerző: tündérke17  2010.04.01. 18:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr161887542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása