Nehéz egy hét teljes lazulás után visszatérni a suliba. Nem csak nekem, a környezetem is nehezen viseli:D. Reggel zsolozsma volt, csoda hogy beértem. Bent volt Maci, Ádis, Gábor, Dani, Gergő, Juli, Zsófi, új gyerek azt hiszem Attila, én meg Vajda. A 25 főből. Macit már reggel bosszantottam picit, és ez odáig fokozódott, hogy menekültünk egymás elől. De a pad összetart. Kicsit túlpörögtem magam szerintem. Maci meghozta a hatást, év eleje óta folyton beszólok én is mindenkinek, de totál beteg dolgokat. Ma is így volt. De legalább röhögtünk picit, olyan fáradt bent mindenki. Majdnem kialakult egy komoly vita Macival, de leállítottam dolgot, hagytam hogy puffogjon azon, hogy van saját véleményem a dolgokról. Osztályfőnökin veszekedés volt, mert az igazgatónő szülőket hívott be, és néhányan kiakadtak. Holnap biosz tz, csütörtökön angolon 3 dogát írok meg, ebből 1 tz, pénteken töri tz, és még az irodalomról semmit nem tudok. Latin érettségit írok jegyre valamikor... annyira szuper. Ja és egy házidogát is kell írnom, még nemtudom miről. Szerencse, hogy a matekkal nem haladtak sokat... és abból nem kell dogát írnom, mert a múltkorit rendesen megírtam:)... Of végéről elmehettünk, mert reggel voltunk zsolozsmán, akik nem voltak, azok bent kellett maradjanak. Maci miután megtudott egy dolgot a magánéletemből, bevallotta, hogy ő reménytelenül szerelmes belém:D jót nevettem. Elértem a korábbi vonatomat, és bioszon kívül mindenből készültem holnapra. Most szorgalmas leszek, és fizikázom picit lazításképpen (hihetetlen, de kedvem van hozzá)... a szobámban is rend van... mikre nem vagyok képes:P

És találtam két jó számot:

Szerző: tündérke17  2010.03.16. 19:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr41844953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása