Mire jó, hogy sok fiú van az osztályunkban? Néha önbizalom növelésre... NÉHA... de általában arra is, hogy jót szórakozzunk rajtuk, de ez is ritkán. Ma viszont elvoltak... Maci hittanon bókolt egy sort, Marci szünetben le akart "nyúlni" Macitól, hogy legyek az ő csaja, Tomi meg meghívott egy teára (mert Annáról faggatott) :D ezen jót szórakoztam. Etikán fölvették az órát, úgyhogy nagyszünetben takaríthattunk, és ez azzal jár, hogy seprűkereső körútra indultam (mert a mi drága fiúink hetente széttörik az aktuális seprűnket...) de legalább Tomitól behajthattam az adósságát az információimért. 

Fizikailag roncs vagyok... izomláz a tegnapi edzéstől, szétégettem a számat a neocitránnal, és még mindig  nem vagyok teljesen jól. De csütörtökre összeszedem magam végleg, és véééégre megnézhetem Orsit edzés közben:P mert ő már engem meccs közben is látott. Aztán ott alszok, pénteken eljön Letti, aztán a szombatomat még nemtudom, de valószínűleg Orsis este lesz. 

Lassan telik az idő szombat óta... és olyan rossz...

És találtam egy számot:
 

Szerző: tündérke17  2010.03.02. 19:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr311803645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása