Ma megjött a suliba egy hét síelés után L(fiú, és ezentúl Sör) (Ő az, akit megbántottam azzal, hogy távolságtartóbb lettem az elmúlt időben vele szemben). Ez azzal jár, hogy szünetekben odajönnek hozzánk, Sör és a haverja G(fiú, és ezentúl Metál). Sörrel még úgy ahogy eldumálgatunk, bár kicsit feszélyezve érzem magam mellette, mert rövid időn belül levágom, hogy kinek tetszek és kinek nem... és ő az előbbi csoportba tartozik, de Metál... áááááh, nagyon idegesítő... Ma angolon nem volt tanár, és felkérezkedtünk a könyvtárba, ami zárva volt, így leültünk az aulában. Zita, Metál, Sör és én. Zitával zenét hallgattunk, és közben a fiúk dumáltak, és Sör megkérdezte, hogy hogyan sikerült a kisérettségim, én elmondtam, hogy mázlim volt, és volt pár tétel, amit ha húzok, hááát akkor pech. Erre Metál röhögésben tört ki, hogy robot módjára tanulok, és milyen gáz (Ő 3-ra felelt... és pofázik nekem...) Kiakadtam kicsit, és úgy kiosztottam, hogy csak nézett. Aztán Sör rájött, hogyha megnyomja az érettségi tantárgyakat, lesz esélye leérettségizni. Én elnevettem magam, és mondtam, hogy jókor jött rá... erre Metál kiosztott, hogy mert én biztos tudtam már korábban, hogy mire kell tanulnom, és mondtam ja... erre nem hitt nekem, és bizonygatta, hogy hülye vagyok... Mi van az emberekkel? Senki nem tudja belátni, hogy most ő a bénább?? Nem... de ma megint hallottam attól az embertől (ezentúl Maci), aki kiosztott pénteken, hogy össze vissza nyávogok... csak mert kiakadtam egy számomra fontos dolgon. Bomlik a közösség, és ezt rossz látni.

Olyan emberekkel leszek rosszban akaratlanul, akik ezelőtt a baráti kör alapjait képezték... és Maci jön Erdélybe nyáron... és mellette ülök, de ma pl nem is köszönt, pedig én lehetnék felháborodva. Metál pedig alapjáraton is hülye és önbizalom hiányos, amit azzal kompenzál, hogy mindenkinek beszól, és nem csak engem idegesít. Azért még vannak olyan emberek, akik bármikor fel tudnak vidítani (Orsi, Laci, Zita, ... Zs...), nektek KÖSZI!

Szerző: tündérke17  2010.02.15. 19:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr61761109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása