Borzalmas volt a mai nap... latin doga, memoriter, töri doga:s és még tanulni kell. Tegnap volt szülői, és apu ma kérdőre vont, hogy miért hiányoztam olyan sokat első félévben... mert én biztos tipikusan a lógós fajta vagyok... közben kiderült, hogy rosszul számolta ki, ugyanis egy hetet Anglában voltam, és napi 6 órát számolt... mindegy, belátta hogy ő tévedett.

Persze mikor hazajöttem, leültettek az asztal mellé, számonkérni a hiányzásokat, akkor lett készen a kaja, ettem, és mikor beléptem a szobámba... meglepi várt az asztalon... egy csomagom jött Esztergomból:)... ÉS FEL VOLT BONTVA... anyut kérdőre vontam, (mert ha sms-em jön, tudni akarja, ha msn-ezek és bejön, el akarja olvasni, ha levelem jön, felbontja, na de kérem... ez csomag volt) persze a válasz: "Úgy tudom nincs titkolni valód" na itt kiakadtam, kérdőre vont, hogy ki az új pasim, akiről nem tud... XD aztán magyarázkodhattam, ugyanis csokit kaptam, nem is egyet, és ijesztő, hogy mindegyiket imádom. Szóval köszi Zs!

Szerző: tündérke17  2010.02.10. 18:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr61747158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása