Komolyan, az elmúlt napokban egyszer sem tudtam normálisan felkelni. Apu bevásárolt vekkerekből, mert a telefonom csörgésére simán nem kelek fel, így kipróbáltam, milyen vekkerre kelni... tegnapelőtt beállítottam fél ötre, és komolyan, azthittem szívrohamban meghalok. Úgy megijdtem, hogy egész nap éber voltam, ami ritka. Ezt eljátszottam tegnap is,  ma reggel meg a kisöcsém mászott rám, (ki nyitotta ki neki az ajtót???) mert anyunak éppen elhalaszthatatlan dolga volt hajnali 10kor...

Annyira szép idő van, olyan karácsonyi hangulatú... kár, hogy akkor nem volt. Erről eszembe jut mindig egy szám... vagy fordítva? nemtudom.

Most elkezdek készülődni... pedig nem érzem túl jól magam, de inkább elmegyek itthonról, mert mostanában annyira zavarodott itthon mindenki. És még nem döntöttem el, hogy du melyik filmet nézzük Orsival a www.yv.hu-n. Este meg remélem beengednek morrisonsba (erről meg david guetta jut eszembe, meg pitbull), majd megint kicsípjük magunkat és én megyek előre:D Zita meg hozza a nővére személyijét, ha belekötnek:D eddig mondjuk mindig bemehettünk, de majd szeptember 24-től (Orsi szülinapja) mehetünk morrisons 2-be is, remélem. Most nem jönnek fiúk, és remélem angol egyetemisták sem lesznek, most csak ünnepelünk:) hogy nem kaptunk egyest tegnapXD

Szerző: tündérke17  2010.02.06. 12:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr711733849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása