Pasija/csaja van?:O Ma több új párocska is sokkolt. Elvileg a tavasz a szerelmesek időszaka, de ezt a mai nap cáfolni látszik. Nem mintha irigykednék:)áááá kicsit sem, dehogy:) Bár egy két emberrel abszolút nem cserélnék:) megfelelő embert talált magának:) És nem feltéltlenül negatív:D Komolyan!

Nem rinyálok! Minek? Kinek? Meg amúgy is, mostanság próbálom ezt elkerülni! Minek tépni magam. Tegnap újra bölcsek voltunk Beával és megállapítottuk, hogy majd lesz! Ha kell én várok:) Főleg ha valami olyasmire kell várni, Mint neki, nah arra teljesen szívesen. Hát öcsém az valami hihetetlen, Ide már nem elég a simán fülig szerelmes, álmodózó, vagy rózsaszín felhőben járó jelző! Ez több! Asszem a szerelmet így kéne definiálni: a szerelem az ami a Bea és a Szabi között van:) Néha már komolyan nem hiszem el. Na, de azért nem hiába földiek:)

Hétvége, hétfő semmi extra, de abszolút semmi. Szürke, unalmas, bágyadt, undorító idő.

ÓÓÓ vasárnap vásárolni voltam az öcsémmel(16) és ha ezek után bárki azt meri nekem mondani, hogy én válogatok sokáig azt elküldöm a tesómmal is. Szépen, ügyesen kiválasztottam, hogy mi kell nekem, azokat fogtam és minden akkor kezdődött: Szilvi gyere!!!!! És itt kezdetét vette a lécci ezt fogd meg, ebből hozzál egy kisebbet/nagyobbat, Te ez még elfér, huh figyelj dobom és hasonlóan Szilviterhelő doglok:) Dehát a cél érdekében akármit:) Vicces volt és nagyon jóóóó:)

Apropó viccek:) Ma beszélgetünk osztálytársammal gyerekkori videókról, és kérdezem, hogy Neked tényleg iylen sok van?Ő:miért neked nincs?Én: jah de volt csak keresztapám rávette a Rosalindát:) csupán fél órát röhögött ezen, DE!ez tényleg így volt....Huh gyerekek farsangja nah néézzük:és erre Rosalinda vidáman betáncol(vmi szappanopera). Hát ennyit a fontos gyerekkori emlékekről:D

Jajj és el ne felejtsem a mai magyarfaktos dolgozatot! Nálam a probléma ott kezdödik, hogy itt nincs rizsa mert Arany pályaképét kellett(volna)beseggelni, de én gondoltam majd IQ-ból megoldom! Ehhez hozzátartozik óra előtti "aranyköpésem"(köhömkhm): Nekem Nagykőrösről a Szeeleczki Dávid jut eszembe és semmi más...ami persze nem így van csak vicces volt:D Szóval a magyar tanár közölte, hoyg ennél azért a magyar emelt ismétlem EMELT szintű érettségi könnyebb, de szeretné ha látnánk ilyet is! Hát ööö köszi:) De végülis két óra improvizativ agyalás után asszem elég elfogadható:P Mindeképp jobban jártam mint, egyik csajszi akire ránéztem és a jobb lába már két paddal előrébb volt, úgy próbálta meg lábbal kihúzni a lapokat a táskájából. Azért nem gyenge látvány:) és holnap folytadódik két órás dráma doga(persze fakt) reggel:) ajajjaj:)

Mára ennyi: Fürtösörgyal

Ui:Ma hallottam ezt a számot és igen igen szép emlékekeket idézet:) Erdély Beáékkal:)Ugye neked is Bea(gúnyosan kacsint):D

Szerző: tündérke17  2010.11.22. 21:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cserepesvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr432466609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása